Teraz Czytasz
5 rzeczy, które pozwolą ci szybciej schudnąć

5 rzeczy, które pozwolą ci szybciej schudnąć

Odchudzanie nie musi być trudne. Tak, tak wiemy, wszyscy dietetycy tak mówią, a Ty i tak jesteś ciągle głodna. Może być jednak inaczej. Do idealnej, dopasowanej diety możesz przestrzegać 5 najważniejszych rzeczy. Zobaczysz, że odchudzanie będzie łatwiejsze

Nadwaga to nadmiernie obciąża organizm – powoduje problemy z kręgosłupem i uszkodzenie stawów. Może być przyczyną cukrzycy i chorób serca, dlatego tym bardziej warto pozbyć się zbędnych kilogramów i z dumną założyć sukienkę w swoim wymarzonym rozmiarze. Odchudzanie nie musi być trudne, albo inaczej, może być łatwiejsze, gdy oprócz cudownej diety będziesz stosować do naszych porad i wdrożysz w życie 5 najważniejszych rzeczy, które pomogą Ci schudnąć.

Zacznij się ruszać,  bez wysiłku 

Nie musisz biegać, ani chodzić na fitness. Mamy dla Ciebie inną, łatwiejszą propozycję. Najważniejsze jest to, byś pamiętała, że  regularne uprawianie sportu w połączeniu ze zdrowym odżywianiem to jedyna skuteczna metoda na schudnięcie i utrzymanie odpowiedniej wagi na stałe. Pamiętajmy, że wielogodzinne głodzenie powoduje utratę mięśni, a nie tkanki tłuszczowej. Zbyt dużo ilość tkanki tłuszczowej w organizmie  przyczynia się do powstawiania: insulinooporności, cukrzycy typu 2 czy nadciśnienia tętniczego.

Nie musisz biegać, jeśli tego nie lubisz. Byłoby oczywiście super, gdyby udało Ci się znaleźć dyscyplinę sportu, którą pokochasz, ale mamy też inną propozycję. Spaceruj! Długie spacery to również świetna aktywność sportowa, a ruch na świeżym powietrzu dodatkowo dotleni organizm. Do tego spacery możesz połączyć z przyjemnym plotkowaniem. Wystarczy, że znajdziesz sobie do towarzystwa koleżankę.  Jeśli naprawdę nie masz czasu na systematyczne treningi, spróbuj maksymalnie zwiększyć liczbę kilometrów w ciągu dnia – po prostu, wysiadaj z auta i chodź pieszo. Pamiętaj, że codziennie powinnaś przejść minimum 10 000 kroków. Dużo? Nie koniecznie. Uwierz, jesteś w stanie bez problemu tyle przejść każdego dnia! Aby sprawdzić, czy na pewno przeszłaś wystarczającą liczbę spraw sobie sprytne urządzenie – krokomierz. Będzie liczył kroki za Ciebie i zaalarmuje, gdy nie wykonasz dziennego limitu.

Szklanka wody przed posiłkiem

Staraj się wypijać przed każdym posiłkiem szklankę niegazowanej wody. Zrezygnuj ze słodkich napojów gazowanych, które zawierają syrop glukozowo-fruktozowy,  który przyczynia się do wystąpienia insulinooporności i cukrzycy typu 2. Dodatkowo słodkie napitki dostarczają organizmowi ogromnej dawki cukrów i pobudzają  apetyt oraz pragnienie. Im więcej pijemy słodkich napojów, tym większe mamy pragnienie na nie. Czysta woda mineralna to jedyny napój, który nie zawiera kalorii – podczas odchudzania powinno się wypijać powyżej 2,5 litra płynów dziennie.

Jedz ananasy

Ananas ma duży wpływ na zdrowie i odchudzanie. Swoje cenne właściwości odchudzające zawdzięcza  roślinnym enzymom, które rozkładają białko – bromelainę. Enzym ten przyspiesza przemianę materii. Bromelina ma także właściwości oczyszczające – poprawia mikrokrążenie i wspomaga usuwanie nadmiaru płynów z organizmu. Ananas jest także źródłem pektyn – błonnika pokarmowego, który pęcznieje i wypełnia żołądek, dając uczucie sytości na dłuższy czas. Pamiętaj jednka o tym by był to owoc w surowej postacie, a nie konserwowy z puszki w słodkim syropie.

Zobacz również

Surowe warzywa do posiłku

Wiosna to czas, kiedy łatwiej o smaczne i zdrowe warzywa, które zawierają dużo cennych witamin dla naszego organizmu. Im mniej przetworzone produkty, tym sprawniej wpływają na przemianę materii, dlatego zadbaj o to, ażeby  jeść warzywa jak najmniej obrobione termicznie. Wyjątek stanowią pomidory, bo im większa obróbka termiczna tym więcej zawierają likopenu – cennego związku przeciwnowotworowego. Warto więc dodawać je do głównych posiłków. Świeże produkty wspomagają trawienie oraz dostarczają dużo witamin i energii. Polecamy również sprawdzoną metodę kolejności spożywania produktów. Zacznij od warzyw. Zjedz ich dużo i zostaw sobie tylko trochę miejsca na pozostałą część posiłku. Gwarantujemy, że zjesz o wiele mniej kalorycznych produktów.

Seler naciowy – dostarcza witamin, przyspiesza metabolizm

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z jego cennych właściwości, spalających tkankę tłuszczową. Seler naciowy składa się z 94% wody, działo oczyszczająco oraz zapobiega zaparciom. Przy tym wszystkim nie musimy martwić się o kalorie, ponieważ  w 100 gramach naci kryje się zaledwie 4-5 kcal, a łodyga dostarcza tylko 7 kcal. Ponad to zawiera cenne witaminy dla urody; witaminy z grupy B, C,E beta-karoten, które opóźniają proces starzenia się skóry. Włączenie selera naciowego do diety odchudzającej zaleca się także ze względu na jego właściwości moczopędne. Uzupełniając zatem menu o tę roślinę łatwo pozbędziesz się nadmiaru wody z organizmu, odpowiedzialnej za obrzęki, a także przyspieszysz metabolizm.

Mamy nadzieję, że z naszymi radami uda Ci się łatwiej zrzucić zbędne kilogramy. Najważniejsze jednak żebyś nie zapominała o nich również po kuracji odchudzającej. Jeśli 5 zasad na stałe wejdzie do Twoich zwyczajów, to gwarantujemy, że po odstawieniu diety nie wystąpi szybko efekt jo-jo. Tak wiec do dzieła. To naprawdę proste.

Jaka jest twoja reakcja?
Ale Super!
0
Ciekawy
0
Pomocny
0
Smutny
0

© 2019 magazynona.pl - wszelkie prawa zastrzeżone.

Do Góry