reklama

Tak wyglądały supermodelki w latach 90. Pamiętacie je?

Opublikowano:
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

ONA MA STYLKlum, Moss, Evangelista, Schiffer, Crawford czy Campbell. Pamiętacie te nazwiska? Która Was zachwycała?
reklama

Najbardziej znane kobiety lat 90. Pojawiały się na bilbordach, plakatach, w reklamach, chodziły na największych pokazach mody. Supermodelki, a wśród nich Heidi Klum, Kate Moss, Linda Evangelista, Claudia Schiffer, Cindy Crawford czy Naomi Campbell. Najlepsze z najlepszych. 

Kobiety, dla których czas się zatrzymał 

Wszystkie panie zaczęły pracę w modelingu w czasach, kiedy kanony piękna różniły się od tych, które funkcjonują dziś. Czy gdyby zaczynały dzisiaj, odniosłyby taki sam sukces jak 20-30 lat temu? Raczej byłoby im ciężko. Zapewne Kate Moss usłyszałaby, że jest za niska (ma 170 cm wzrostu), być może któraś z jej koleżanek dowiedziałyby się, że jej ciało nie jest zbyt idealne, a jej twarz fotogeniczna? Faktem jednak jest, że panie 30 lat temu zrobiły zawrotną karierę, która - w innej formie - trwa do dziś. Każda z nich regularnie pojawia się różnych kampaniach reklamowych, wciąż chodzą po wybiegach, a kiedy się na nie patrzy, ma się wrażenie, że czas się dla nich zatrzymał. 

reklama

Nostalgiczne zdjęcia piękności z lat 90. 

Zajrzyj do naszej galerii i zobacz supermodelki, które swoją karierę zaczynały w latach 90. Który kanon piękna bardziej ci odpowiada: modelek, które dziś zaczynają, czy gwiazd sprzed 30 lat? A może któraś z nich wpłynęła na Twoje życie lub była pierwszą  choć znaną tylko z urywków z pokazami mody w Teleexpressie  miłością? Zapraszamy. 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama