reklama

Targi Mody – Kongres Fachowców

Opublikowano:
Autor:

Targi Mody – Kongres Fachowców  - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

STYLOWA ONAKongres Fachowców-9 lutego, podczas pierwszego dnia Targów Mody Poznań tradycyjnie odbędzie się debata profesjonalistów, którzy w swoich prelekcjach odniosą się do branży mody z perspektywy swoich profesji, takich jak e-commerce, nowoczesne-technologie, dziennikarstwo czy ekologia. Wydarzenie poprowadzi charyzmatyczna Paulina Smaszcz-Kurzajewska.
reklama

W godzinach od 10:00 do 13:30, w Sali Ziemi zlokalizowanej w PCC na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, odbędzie się już trzecia edycja Kongresu Fachowców. W debacie udział wezmą przedstawiciele firm, instytucji kultury, kancelarii prawnych oraz szkół wyższych, które
w pewien sposób związane są z branżą mody.

Targi Mody – Kongres Fachowców

Rejestracji można dokonać na stronie internetowej Targów Mody Poznań: https://targimodypoznan.pl/formularz-rejestracyjny-na-kongres/

Kongres Fachowców jest częścią nowego projektu towarzyszącego Targom Mody Poznań – Miasto Żyje Modą. Jego celem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc i wydarzeń, które łą1czy jedno – moda i najnowsze trendy. Udział może wziąć w nim każdy!

reklama

 
Więcej informacji na stronie internetowej: www.miastozyjemoda.pl

Prelekcje:

  1. „Ja, kolekcjoner, czyli jak zostałem znawcą mody” – Adam Leja, kolekcjoner mody
    i ekspert w dziedzinie sztuk dekoracyjnych z okresu art deco. To jeden z największych kolekcjonerów mody w Europie – jego zbiory liczą ponad pięć tysięcy eksponatów z okresu od połowy XIX wieku, aż do dziś.
  2. „Budowanie marki własnej na Allegro” O tym jak zbudować markowy sklep na Allegro 
    i efektywnie zarządzać sprzedażą uwzględniając specyfikę modelu marketplace, opowie Celestryna Lendo-Zachariasz. 
  3. „Twórczy recykling. Pomiędzy chaosem, a świadomym projektowaniem” – z ramienia Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego wystąpią prof. zw. Irmina Aksamitowska-Szadkowska oraz dr hab. Hanna Wojdała-Markowska. Panie opowiedzą między innymi o refleksjach na temat danych związanych z modą oraz przekraczaniu granic bezpieczeństwa konsumpcyjnego. Nie zabraknie także wątku o etyce zawodu projektanta.
 

reklama

Targi Mody – Kongres Fachowców

  1. „Anna Kuczyńska – antykonsumpcyjna projektantka mody. Czy to możliwe? Magazyn Wallpaper określił ją „najjaśniej błyszczącą gwiazdą polskiego designu”. Już niedługo poznańska publiczność będzie miała okazję posłuchać, jak to jest być projektantem i być wiernym swoim ideałom.
  2. „Materiały roślinne, jako przyszłość w branży mody” – Bohema Clothing, ekologiczna
    a nawet wegańska marka, która produkuje nie tylko buty ze skóry ananasa. Całkiem niedawno stali się oni prekursorem i stworzyli pierwsze na świecie buty ze skóry kaktusa.
  3. „Prawne aspekty lokowania produktów przez influencerów modowych” – w imieniu kancelarii Wierciński Kwieciński, Baehr, prelekcję wygłosi adwokat Aleksandra Bączykowska.
  4. „Słowo w modzie” Moda opiera się na słowach. To słowa tworzą trendy, budują marki i ich oryginalność. Od nich się zaczyna – budując strategię marki i kreując komunikację do użytkowników. Dlaczego ich dobór jest tak istotny i jak je interpretować? Opowiedzą przedstawicielki – Domodi, Marta Kaleta i Martyna Głowińska.
  5. „Trendy, innowacje i ekologiczna moda Kazachstanu: nasze spojrzenie na przyszłość” – Irina Nechaeva.
  6. „Platforma VR Lookroom. Zacieranie granicy między zakupami online i offline” – Konrad Ziaja z Cinematicvr.pl

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama