Reklama

Co jeść, żeby mieć piękne i zdrowe włosy? Zobacz!

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor:

Co jeść, żeby mieć piękne i zdrowe włosy? Zobacz! - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

ONA PIĘKNA Chcesz mieć piękne i zdrowe włosy? Zobacz, co powinnaś jeść.

Każda z nas marzy o pięknych i zdrowych włosach. W tym celu bardzo często kupujemy najróżniejsze szampony, odżywki czy maski, żeby jak najlepiej dbać o włosy. Jednak również duży wpływ na wygląd naszych włosów ma to jak się odżywiamy. Zobacz, więc co powinno znaleźć się w Twojej diecie. 

1. Pestki i nasiona na piękne włosy

Nasiona i pestki zawierają wiele witamin, a także kwasy foliowe. Na pewno warto je umieścić w swojej diecie.

W szczególności:

  • Pestki dyni
  • Nasiona słonecznika
  • Pestki moreli

2. Jedz drób i czerwone mięso, by mieć zdrowe włosy

Jeżeli chcecie mieć piękne i zdrowe włosy, a nie macie nic przeciwko jedzeniu mięsa, warto również spożywać produkty drobiowe, które zawierają witaminy B, A, D, E  i czerwone mięso - bogate w witaminę b3, b12, b6, cynk, selen i żelazo.

W szczególności:

  • Wątróbka
  • Kurczaki
  • Indyki

3. Jakie warzywa i owoce jeść, by mieć zdrowe włosy?

Jak wiemy warzywa i owoce są bardzo zdrowe. Marchewki zawierają witaminę A, odpowiedzialna za zdrową skórę głowy. Fasola - proteiny, cynk i żelazo. Cielmnozielone warzywa - witaminy A i C. Natomiast orzechy są źródłem selenu, który również pomaga zachować zdrową skórę głowy.

W szczególności:

  • Marchew
  • Fasola
  • Ciemnozielone warzywa
  • Orzechy

4. Pełnoziarniste produkty

Wszelakie pieczywo, a także płatki razowe zawierają witaminę B, cynk i żelazo. 

W szczególności:

  • Chleb razowy
  • Makaron pełnoziarnisty

5. Ryby i owoce morskie

Ryby również powinny znaleźć się w dobrej dla włosów diecie. Zwłaszcza łosoś, który posiada kwasy tłuszczowe omega-3 - ważne dla skóry głowy. Pewnie nie każdy z nas lubi owoce morza, ale jeśli przepadacie za tego typu jedzeniem, to warto zdecydować się na ostrygi, które zawierają cynk.

W szczególności:

  • Łosoś
  • Ostrygi
Uwaga! Pamiętajmy, że z żadnymi pokarmami nie można przesadzać. Należy spożywać wszystko w rozsądnych ilościach i urozmaicać swoją dietę.

Zobacz też:

Wprowadzicie te produkty do swojej diety? Dajcie znać w komentarzach.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy