Organ podatkowy zaakceptował argument właścicielki firmy reklamowej, że wydatki na manicure, czyli stylizację paznokci u kosmetyczki, są związane z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą w zakresie współpracy reklamowej w internecie i mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów.
Klienci wymagają, aby na zdjęciach i filmikach były widoczne jej dłonie
Kobieta, która publikuje zdjęcia i filmy reklamowe w internecie, skupia się głównie na promowaniu produktów kulinarnych. Klienci wymagają, aby na zdjęciach i filmikach były widoczne jej dłonie, często określają wręcz, jaki kolor paznokci powinien być wybrany w zależności od charakteru współpracy. Dlatego też zmuszona jest regularnie odwiedzać manikiurzystkę. Właścicielka firmy utrzymywała, że wydatki na stylizację paznokci są związane ściśle z przychodami firmy i dlatego mogą być rozliczone w podatkowych kosztach.
Dłonie to narzędzie pracy
Organ podatkowy zgodził się z praktyką właścicielki firmy i uznał, że jej dłonie są narzędziem pracy, które muszą być odpowiednio dostosowane do wymagań klientów. Można zatem uznać, że koszty związane ze stylizacją paznokci są integralną częścią świadczonych przez kobietę usług i mogą zostać uwzględnione w rozliczeniach biznesowych.
Wydatki na stylizację paznokci zaliczone do kosztów uzyskania przychodów
Skoro celem wydatków na stylizację paznokci u manikiurzystki jest właściwe przygotowanie się do udziału w zdjęciach i filmach reklamowych, mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów – czytamy w interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.źródło: rp.pl
Przeczytaj także:
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.